Funkcje PuzzleTax
PuzzleTax to system do kompleksowej obsługi przedsiębiorstw, który pozwala zarządzać wszystkimi procesami księgowo-kadrowymi z jednego miejsca. Księgowość to nie dodatek, czy „przykra konieczność”, to serce biznesu, które umożliwia stabilny rozwój i sukcesywne zwiększanie dochodów firmy.
Jak uzyskać dostęp do PuzzleTax
dla biura rachunkowego?
Cały proces odbywa się w 100% online i składa się z następujących kroków
Wdrożenie przebiega w czterech (opcjonalnych) etapach
W pierwszym etapie doradca pomoże Ci wdrożyć się w system
w zakresie modułu do zawierania umów z klientami i zarządzania biurem oraz przenoszenia klientów. Doradcą będzie specjalista z wieloletnim doświadczeniem właśnie w tym zakresie.
Drugi etap to wdrożenie modułu księgowego,
przez które przeprowadzi Cię doświadczony księgowy z zespołu Brokeria, który od tego momentu będzie Twoim opiekunem i pomoże Ci w pełni korzystać ze wszystkich możliwości systemu w tym zakresie.
W trzecim etapie przydzielony Ci pracownik kadr wdroży Cię w działanie modułu kadrowego.
W związku z tym, że moduł jest obecnie w wersji beta – możesz z niego korzystać za darmo.
Czwarty etap polega na dołączeniu do zamkniętej grupy na Facebooku
przeznaczonej wyłącznie dla użytkowników PuzzleTax, którzy są właścicielami biur rachunkowych. Grupa będzie miejscem wymiany wiedzy i doświadczeń biznesowych.
Zacznij korzystać z PuzzleTax
Chcesz lepiej poznać możliwości PuzzleTax?
Porozmawiajmy
Skontaktuj się z nami
Krzysztof Bochyński
tel. 507 181 373
[email protected]
PuzzleTax Sp. z o.o.
NIP: 5862386365
KRS: 0001002317
REGON: 523677137